„Krajobraz
polski”
Cykl malarskich prac artystycznych o tematyce
Krajobrazowej o łącznej ilości czternastu
obrazów w rozmiarze poziom 80 cm x pion 50 cm . Malowanych w technice
mieszanej , malarsko sypanej , użyte materiały do na malowania to : farba
akrylowa , materiały sypkie naturalne. Powierzchnia płótna jest wystarczająca
by zamysł artystyczny malarski jakim jest krajobraz pokazać , wszystkie czternaście płócien prezentują krajobraz polski
zapamiętany podczas podróży artystycznych, są one wynikiem wspomnień
zapamiętanych widoków z okna pociągu w którym podróż swą kontynuowałem , do
celu.
Wspomnienie podróży to mój krajobraz z za
okna pociągu przejeżdżającego przez Polskę, zmieniające się szybko obrazy za
oknem są jak znikający zamglony świat przyrody. w danej sekundzie jest i w
następnej znika można powiedzieć jak długo metrażowy film przyrodniczy czasem
pola a czasem wyrasta nagle drzewo lub w oddali nawet las z przodu na łące
krzewy, a innym razem na takich łąkach pasie się zwierzyna domowa Krowy ,konie
to wszystko znajdziemy na polskich , polach, łąkach. Polski krajobraz jest jak
z takiej baśni bardzo kolorowy lecz ulotny chwilą . Tysiące barw na ziemi i
niebie w zależności od czasu i miejsca mej podróży np.: barwne niebo od
jaskrawego niebieskiego bez chmurnego po brunatno szarawe z pełnym
zachmurzeniem i deszczem , w oddali od szarości zieleniach barwnych kolorowych
po żółcień czerwień pola złotem łanów pszenicznych. Takie są krajobrazy polskie
zauważymy wiele ciekawych drobnych lecz istotnych elementów przyrodniczych
,naszego kraju . Przenosząc barwy kolorystyczne po przez oko do mózgu, myśli
swych odwzorowuję je w zaciszu pracowni malując obraz z takiej podróży na
wystawie pokazuje dwadzieścia takich obrazów które są wspomnieniami moimi z
podróży patrzyłem na pola łąki poprzez okna pociągu i malowałem takie obrazy
które widzimy dziś na wystawie . Podróży było więcej i powstało takich obrazów
około osiemdziesięciu , cykle malarskie.
Pracownia
artystyczna to małe skromne pomieszczenie z jednym okienkiem wielkość całej pracowni to 15m bardzo mała
urządzona skromnie w środku jest fotel stuł na nim znaleźć można kubek z kawa,
a w pojemniku stoją pędzle malarskie
rozrzucone farby obrazy stoją pod ścianą
i trochę jak by ktoś wszedł do pracowni
to by powiedział nieład brud i… ale artystyczny w którym sam artysta znajduje
się doskonale ,i w takiej właśnie pracowni powstają dzieła z podróży .
"krajobraz polski" 2017
.
A series of artistic paintings on
the subject of Landscape, with a total of fourteen paintings in a size of 80 cm
x 50 cm. Painted in a mixed technique, painterly sown, the materials used for
painting are: acrylic paint, natural loose materials. The surface of the canvas
is sufficient for the artistic idea of a landscape to be shown, all fourteen
canvases present the Polish landscape remembered during artistic journeys, they
are the result of memories of remembered views from the window of the train where
I continued my journey to the destination.
The memory of the journey is my landscape from behind the windows of the train passing through
Poland, the rapidly changing paintings outside the window are like the disappearing misty world of
nature. in a given second it is and in the next disappears you can say how long the nature film
sometimes fields and sometimes grows suddenly a tree or in the distance even the forest in front of
a meadow bushes, and other times on such meadows grazes home cow, horses, all this can be found
on Polish , fields, meadows. The Polish landscape is very colorful but fleeting for a moment like this.
Thousands of colors on earth and in the sky depending on the time and place of my journey, for
example: a colorful sky from bright blue without cloudy to brownish gray with full cloudiness and rain,
in the distance from gray colored greenery to yellow red field with gold wheat fields. Such are the
Polish landscapes we can see many interesting small but important natural elements, our country.
By transferring the color tones through the eye to the brain, my thoughts imitate them in the quiet
of the studio painting the picture from such a trip shows twenty pictures that are my travel memories
I looked at fields of the meadow through the windows of the train and painted such pictures that
we see today at the exhibition. There were more journeys and about eighty paintings were created,
painting cycles. Artistic studio is a small modest room with one window the size of the entire studio is 15m very small, furnished modestly in the middle is a stool chair on it you can find a cup of coffee, and in the container stand paint brushes scattered paint paintings stand against the wall and a little like someone entered the studio it would say disorder dirt and ... but artistic in which the artist himself is perfectly well, and in this studio are created works from travel.
„Oblicze szatana” cykl malarski składa się z sześćdziesięciu sześciu płócien w rozmiarze 40 x 40 cm 2016 r. Autor Adam Wyżlic
W
obszarze inspiracji pojawiła się odrażająca dla oka istota, wyobrażenie
uosobienia zła, przenoszące do wyimaginowanego świata. Cykl „Oblicze szatana”
to refleksja nad tematem między twarzą a maską, bo jak się okazuje zło ma jedną
twarz ale wiele masek. Podkreśla anonimowość, bezosobowość i abstrahowanie od rzeczywistego
wizerunku. Czy można powiedzieć, że jest to zniekształcony bohater z pogranicza
jawy i snu? Dlaczego ta postać stała się natchnieniem? Postać z jawy snu która
przerażająco mnie opętała w nocnych marach sennych symbolika maski ludzkiej
osobowości nawiedzającej moje sny przez lata młodzieńcze , to osobowości ze
snów które mnie opętały w snach przerażających lecz są symboliką ludzkiej osobowości
jest twarz, obecnie powraca w postaci maski ludzkiej choć do nikogo nie podobna
to przerażająca i zła . Natchnienia przychodzą i zostają przez moment który
należy wykorzystać w dobry, pozytywny sposób. A by pokazać ten cykl malarski
zapisywałem sny swoje , myśl i wydarzenia senne .
SATAN WITH A MASK - CALCULATES
SATAN
"The Face of Satan"
The painting cycle consists of sixty-six canvases in size 40 x 40 cm 2016
Author Adam Wyżlic
The painting cycle consists of sixty-six canvases in size 40 x 40 cm 2016
Author Adam Wyżlic
In the area of inspiration, a repugnant creature appeared, an idea of personalization evil,
transferring to an imaginary world. The cycle "The Face of Satan" is
a reflection on the theme between the face and the mask, because as it turns
out the evil has one face but many masks. It emphasizes anonymity,
impersonality and abstraction from real image. Can you say that it is a
distorted hero from borderline of waking and sleeping? Why has this character
become an inspiration? A waking character a dream that frightened me in the
night dreams of a mask symbolism a human personality that haunts my dreams
through adolescence, it's personality from the dreams that possessed me in
terrifying dreams, but are the symbolism of human personality is the face, now
it returns in the form of a human mask though to no one it's not like it's
terrifying and evil. Inspirations come and stay for a moment which should be
used in a good, positive way. And to show this cycle I wrote my dreams, thought
and dream events.
SZATAN
Z MASKĄ - OBLICZA SZATANA
SATAN WITH A
MASK - CALCULATES SATAN
"The Face of Satan"
The painting cycle consists of sixty-six canvases in size 40 x 40 cm 2016
Author Adam Wyżlic
In the area of inspiration, a
repugnant creature appeared, an idea of personalization
evil, transferring to an imaginary world. The cycle "The Face of
Satan" is a reflection on the theme between the face and the mask, because
as it turns out the evil has one face but many masks. It emphasizes anonymity,
impersonality and abstraction from real image. Can you say that it is a
distorted hero from borderline of waking and sleeping? Why has this character
become an inspiration? A waking character a dream that frightened me in the
night dreams of a mask symbolism a human personality that haunts my dreams
through adolescence, it's personality from the dreams that possessed me in
terrifying dreams, but are the symbolism of human personality is the face, now
it returns in the form of a human mask though to no one it's not like it's
terrifying and evil. Inspirations come and stay for a moment which should be
used in a good, positive way. And to show this cycle I wrote my dreams, thought
and dream events.
Satano kun masko - kalkulas SATAN
"La Vizaĝo de Satano" La pentra ciklo konsistas el sesdek
ses kanvasoj en grandeco 40 x 40 cm 2016
ses kanvasoj en grandeco 40 x 40 cm 2016
Aŭtoro Adam Wyżlic
En la areo de inspiro aperis abomeninda besto, ideo de personigado malbono, transdonado al imaga mondo. La ciklo "La Vizaĝo de Satano" estas reflekto pri la temo inter
la vizaĝo kaj la masko, ĉar kiel rezultas la malbono havas nur unu vizaĝon multaj maskoj.I emfazas la anonimecon, senpersonecon kaj abstraktadon reala bildo. Ĉu vi povas diri, ke ĝi estas deformita heroo el limo de vekiĝo kaj dormado? Kial ĉi tiu karaktero fariĝis inspiro? Veka karak tero revo, kiu timigis min dum la nokta revoj pri masko-simboleco homa personeco, kiu ĉirkaŭas miajn revojn per adoleskeco, ĝi estas personeco de la sonĝoj, kiuj posedis min en teruraj revoj, sed estas la simboleco de homo personeco estas la vizaĝo, nun ĝirevenas en la formo de homa masko al neniu ne estas terurega kaj malbona. Inspektoj venas kaj restas por momento kiu devus esti uzata en bona pozitiva maniero. Kaj montri ĉi tiun ciklon Mi verkis miajn revojn, pensojn kaj revojn.
Сатана с маской - вычисляет сатану
"Лицо сатаны"
Цикл живописи состоит из шестидесяти шести полотен
в размер 40 х 40 см 2016
Автор Adam Wyżlic
В области вдохновения появилось отвратительное существо, идея персонализации зло, переходящее в воображаемый мир. Цикл "Лицо сатаны " - это отражение на тему между лицом и маской, потому что, как оказалось, зло имеет одно лицо, но много масок. Он подчеркивает анонимность, безличность и абстрагирование от реальный образ. Можете ли вы сказать, что это искаженный герой и граница бодрствования и сна? Почему этот персонаж стал источником вдохновения? Бодрствующий персонаж сон, который напугал меня в ночных снах о символике маски человеческая личность,
которая преследует мои мечты в подростковом возрасте, это личность из снов, которые овладевали мной в страшных снах, но являются символикой человека личность - это лицо, теперь оно возвращается ввиде человеческой маски, хотя никому это не так страшно и зло. Вдохновения приходят и остаются на мгновение который должен быть использован в хорошем, позитивном ключе. И показать этот цикл Я написал свои мечты, мысли и события мечты .
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz