środa, 15 maja 2019

UPRAWIANA SZTUKA

  UPRAWIANA SZTUKA   

  CO PRAWDA SZTUK WIELE JEST RÓŻNYCH  NATOMIAST JA UPRAWIAM SWOJĄ  MAŁO  POPULARNĄ SZTUKĘ ARTYSTYCZNĄ  ZRESZTĄ OBSERWUJECIE MOJEGO BLOGA I WIDZICIE CO ROBIĘ ?, DLACZEGO ? ,I KOMU TO POTRZEBNE ?

 

 

RYSUNEK      
     ZACZĘŁO SIĘ 1 2014 r od cyklu pt: "LUDZIKI"  następnie były "Uliczki", "Miasteczka" ,"Szkicownik wiejski" , "Portrety" , "Drzewa" ,łąki mazur, warmińska chata.

MALARSTWO 

  cyklicznie Maluje  obrazy swoje w  technikach mieszanych lub akryl ba płótnie . od 2013  powstało kilka tematycznych cykli malarskich i tak na  sam początek "SZATANI DIABEŁ"  2016 r. , "chata warmińska"," łąki mazurskie", "pola Warmii" ,"k 13"2017r. , "CZASZKA" , "HRESTYDERIUM",

GRAFIKA  

 "POLITYKA"

FOTOGRAFIA 

 "TO CO PO NAS ZOSTAJE" , "BALD TRYP -ZŁA PODRÓŻ"

RZEŹBA

"tryukiseki ", "asyteruk",

PERFORMENS

 POTRZEBA TWORZENIA  SZTUKI JEST WE MNIE . JA TO SZTUKA ? DZIEŃ BEZ TWÓRCZOŚCI TO DZIEŃ STRACONY DLA MNIE  ROZWÓJ ARTYSTYCZNY  KAŻDEGO DNIA JEST CHLEBEM DLA GŁODNEGO CZŁOWIEKA .

  plenery i warsztaty artystyczne .

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz